måndag 12 oktober 2009

Jag har världens bästa jobb!!!

Nu är det väll på tiden att jag börjar skriva lite igen! Jag har varit helt upptagen i att planera och organisera osv på sistone. Men nu så ska det bli bättring på det:) 

Jag måste bara få berätta att jag har världens bästa jobb! Klassen slutar aldrig att förvåna mig, de är så nyfikna, kreativa och kunskapstörstiga:) För cirka en vecka sedan hade en tjej i klassen upptäckt den nya rubriken "grupper" i menyraden på ettorna.ning.com. På min vägg skrev hon:

Klockan 19.42 den 16 September 2009, Jessica <3 sade ...
Pernilla vad är grupp för not. för idag kikade jag lite på grupper och det stog vilket namn. vilken bild .vilken gruppadress och massa andra sacker jag undar det????? från Jessica. PS. Jag kan inte byta tema det står bara byt bild eller min sida för jag undrar det varför jag inte kan det????. 

Innan jag hann svara på mailet hade hon skapat en grupp som hon döpte till stjärnorna. I kommentarfältet skrev hon följande:

Hej jag har skapat en stjärn grupp som är bra för den handlar om rymden och stjärnor<3<3<3>

Strax därpå hade ytterligare 5 grupper skapats, och senast idag i matsalen hölls en het diskussion om vilka framtida grupper som barnen skulle skapa. Jag ser fram emot fortsättningen! 

Inga kommentarer: