onsdag 3 mars 2010

Stort referensbesök den 15 mars



Den 15e mars kommer 15 olika kommuner från hela Sverige till Broängen för att höra hur vi arbetar mediepedagogiskt. Broängens ettorprojektet kommer jag, Pernilla och några barn att berätta om. Vi kommer också att berätta och visa hur vi arbetar upp till och med årskurs nio. Den här filmen gjordes en förmiddag på Broängen åk 3-9 då jag tog med mig en kamera ut i korridoren för att visa hur brett vi arbetar och hur mycket som görs, hela hela tiden.

2 kommentarer:

Linda Linder sa...

Vad spännande! Va roligt att kunna vara ett gott exempel och lärorikt att fåd ela med sig till andra! Lycka till :)
//Linda på pedagogiska kullerbyttan

Clas Hedberg sa...

Hej!
Jag var en av alla som besökte er. Tack för en mycket inspirerande dag. Nu ska jag blogga om mina intryck. Mvh / Clas